Geoblog.pl    Onsight    Podróże    Ameryka Srodkowa - 50 dni włóczegi autostopem    Home Sweet Home
2007

Home Sweet Home

Polska, Wrocław Strachowice

Rodzice odbierają mnie z lotniska we Frankfurcie (akurat wracają z wakacji) i razem mkniemy do Wrocławia.
*KONIEC*

Nightwood
Nightwood - 2008-02-23 15:47
dlugo czekalem na ta relacje ale doczekalem sie :) przeczytalem wszystko pozdrawiam i czekam na kolejne relacje w wypraw :D

sławek
sławek - 2008-10-17 15:24
Jestem trochę zawiedziony ....uważam ze opowieść ta winna być w książce i myśle ,że byłby to naprawdę duży hit.Od kilku miesięcy próbuje się dowiedzieć zwykłych rzeczy o tych krajach z nędznym skutkiem i gdyby nie ty.....to nic bym nie wiedział .
Wspaniała opowieść ,następnym razem weż kamerę ....myśle ,że Cejrowski (to jego kierunek przecież ) dostanie szału ....

Onsight
Onsight - 2008-10-18 13:09
Wow, dzięki Sławek to wielkie slowa! Myslę że Cejrowski się nie obrazi a mi jeszcze brakuje by widzieć i wiedzieć to co on widział i wie :), pozdrawiam serdecznie> kiedy się tam wybierasz?

annagozdzik
annagozdzik - 2009-09-19 14:16
cieple,optymistyczne,ciekawe opisy,duzo szczescia po nie zawsze bezpiecznej drodze,
czytalam w deszczowy dzien w Szwardzwaldzie z przyjemnoscia.
pozdrowienia
AnnaGozdzik

Onsight
Łukasz Szkudlarek (Całek)
zwiedził 11.5% świata (23 państwa)